Felanmälning
Felanmälning gör du som hyresgäst med fördel på Mina Sidor. Gå in på länken uppe till höger på sidan och följ instruktioner för inloggning. På Mina Sidor har du möjlighet att göra felanmälan, kommunicera med Tornfast samt se dina avtal och avier.
Om du inte har möjlighet att skicka din felanmälan på Mina Sidor får du gärna mejla oss.
E-post: info@tornfast.se
Frågor gällande ekonomi och fakturor:
E-post: info@tornfast.se
Om din fråga gäller en specifik faktura kom då ihåg att alltid skicka med fakturannumret.
Jour – Akuta ärenden utanför arbetstid
Om det inträffar något akut i din lägenhet eller fastigheten utanför arbetstiderna 09.00-15.00 eller på helgen kan du kontakta jouren.
Viktigt att tänka på:
Jouren är endast till för de mest akuta ärenden så som stigande stopp i avloppet eller vattenläckage i fastigheten.
Fastighetsjouren tillkallas endast för brister som inte kan vänta till nästkommande vardag samt också riskerar att skada lägenheten eller fastigheten i övrigt. Om man som hyresgäst tillkallar fastighetsjouren utöver dessa kriterier så debiteras utryckningskostnad till berörd hyresgäst.
Exempel på händelser som inte godkänns som akuta är stopp i handfat, trasiga lampor eller strömlöst i enstaka rum.
Vid anmälan så uppger man sitt namn, adress och lägenhetsnummer samt det inträffade. Den som tar emot telefonsamtalet kommer att kontrollera ifall det är ett akut ärende eller ej.
Jourtelefon: 0760-05 68 35
Tornfast AB, info@tornfast.se
Search
Move in with Tornfast
Tenant at Tornfast
Forms
Move out
Common questions & answers
Our areas
Tips for our customers
Instructional videos
We develop premises
Good examples
New production
Renovation
Current projects
Contact your local office
For suppliers
Goals and vision
Corporate governance
sustainability
Work with us
Financial information
Transaction
Our properties
Procurements
Press room
Goals and vision
Corporate governance
Financial information
Press room